مخزن ذخیره سازی

مبدل سازان کیمیا یک تولید کننده مخازن ذخیره سازی معروف ایرانی است، ما برای مدت طولانی در زمینه تحقیق، توسعه، طراحی، ساخت، نصب و خدمات فروش مخازن ذخیره سازی بزرگ مشغول بوده ایم. مخازن ذخیره سازی مبدل سازان کیمیا به طور گسترده در زمینه های مختلف صنعتی مانند نفت، شیمیایی، تصفیه فاضلاب، پالایشگاه و غیره استفاده می‌شود. خرید مواد اولیه، ساخت، نصب، رفع اشکال و خدمات پس از فروش. از طراحی تا نصب سایت، از مشاوره اولیه تا خدمات پس از فروش، به مشتریان ما اجازه می دهیم واقعا کیفیت عالی را به دلیل خدمات حرفه ای ما تجربه کنند!

طراحی مخزن ذخیره سازی سفارشی

هنگامی که مخازن ذخیره سازی خود را در مبدل سازان کیمیا سفارش می دهید، طراحی و ساخت سفارشی خواهید داشت. علاوه بر فرآیند مطابق نقشه شما، ما همچنین می‌توانیم طراحی سفارشی حرفه ای را برای نیازهای خود ارائه دهیم. ما تعدادی نخبه فنی برجسته از واحدهای معروف تحقیقاتی و ساخت تجهیزات پتروشیمی و همچنین تعدادی مهندس فنی ممتاز داریم که سال هاست به تولید مخازن بزرگ ذخیره سازی مشغول بوده اند تا مخازن ذخیره سازی شما را طراحی کنند. شما نیازی به نگرانی در مورد نحوه تغییر پروژه خود برای مطابقت با مخزن ما ندارید، ما مخازن ذخیره سازی سفارشی شما را با توجه به شرایط جغرافیایی، الزامات استفاده، ویژگی های ذخیره سازی و سایر ویژگی های خاص شما طراحی می کنیم. با دهه ها تجربه طراحی و ساخت مخازن فولادی، ما تشخیص می دهیم که هر مخزن برای شما مناسب است.

مبدل سازان کیمیا همیشه قاطعانه به آن اعتقاد دارد، به عنوان ارائه دهنده خدمات تولید مخازن ذخیره سازی معروف ایرانی، ما اصرار داریم که بهترین منابع مواد فولادی مانند ورق استیل روکش شده، ورق استیل ضد زنگ را به مشتریان خود ارائه دهیم. با چندین دهه تجربه مخازن استیل و منابع فراوان مواد اولیه با کیفیت بالا، ما متعهد هستیم که بیشترین مواد خام فولادی را برای مخازن مختلف ذخیره سازی به مشتریان ارائه دهیم.

ساخت مخازن ذخیره سازی

مبدل سازان کیمیا مدتهاست که در تحقیقات فناوری طراحی و ساخت مخزن GB50128 و استاندارد API650 مشغول بوده است، توانایی ساخت مخازن ذخیره سازی بزرگ را دارد و گواهینامه توانایی جوشکاری ASME را به دست آورده است. ما می توانیم یک سری خدمات پردازش مخازن ذخیره سازی را ارائه دهیم که از چندین لوازم جانبی مخزن گرفته تا ساخت مخازن پیچیده را شامل می شود. در کارخانه مدرن ما، تیمی از مهندسان حرفه ای با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تمام مهارت های حاصل از چندین دهه تجربه عملی خود، مخازن ذخیره سازی شما را دقیقاً مطابق نقشه می سازند. بیش از بیست سال تجربه طراحی و ساخت مخازن ذخیره سازی بزرگ باعث می شود تا ما به وضوح نقاط ضعف بالقوه هر پیوند در فرآیند ساخت مخزن را درک کنیم و از اولین برش تا پایان رنگ آمیزی، از جوشکاری شیار، محافظ هایی ایجاد کنیم. به مجموعه تانک

تکنولوژی ساخت حرفه ای مخزن با کیفیت بالا را تضمین می کند

ما دستگاه برش پلاسما و دستگاه برش پلاسما کنترل عددی برای ورق استیل ضد زنگ و ورق استیل روکش دار داریم، برش استیلن یا روش برش کنترل عددی برای ورق استیل رایج از نظر هزینه اقتصادی ترجیح داده می‌شود. در مورد ورق استیل با تغییر شکل آسان، روش برش جت آب با دستگاه برش پلاسما کنترل عددی نیز موجود است. تمام خطاهای برش در محدوده ± ۱ میلی متر کنترل می‌شود.

برای مخازن ذخیره سازی بزرگ، تمام صفحات فولادی باید از قبل رول شوند و سپس آنها را به محل ساخت و ساز منتقل کنید تا آنها را با هم جمع کنند. مبدل سازان کیمیا پیشرفته‌ترین دستگاه نورد ورق فولادی CNC را برای نورد صفحه و دستگاه پرس بریک هیدرولیک برای نورد ورق سنگین به کار می‌گیرد. تمام صفحات فولادی که برای مخازن ذخیره سازی استفاده می شود توسط دستگاه تراش یک شیار تشکیل می شود و بررسی می‌شود که آیا صفحه آسیب دیده است یا خیر. علاوه بر این، تشکیل شیار ورق فولادی روکش شده معمولاً برای جوشکاری نیاز به یک پله بین لایه کامپوزیت و لایه پایه دارد.
ما مفتخریم که همراه با مشتریان خود پیشرفت می کنیم و به طور مداوم در حال ساخت مخازن ذخیره سازی با کیفیت بالا هستیم تا به مشتریان خود بیشتر از رقبا، بادوام، پایداری قوی و مزیت رقابتی منحصر به فرد ارائه دهیم.

تمام محصولات در براکت های طراحی شده تخصصی قرار می گیرند، به عنوان مثال، صفحات نورد به راحتی به عنوان شعاع منحنی آن برای حفظ جوش نهایی مخزن در محل قرار می گیرند. پس از یافتن محصولات بسته بندی فاقد صلاحیت، همه کالاها از بندر خارج نمی شوند، تا زمانی که همه آنها با الزامات بسته بندی مطابقت داشته باشند. ما قرارداد باربری ها را با سالها همکاری تامین کرده ایم، آنها اولویت را به حمل و نقل محصول ما می دهند و اطلاعات لجستیک را در هر زمان بازخورد می دهند، همچنین بر اساس بیمه باربری، همه محصولات سریع و ایمن حمل می‌شوند.

 

اگر قصد خرید مخازن ذخیره سازی دارید حتما ۵ نکته مهم که پیش از خرید مخازن ذخیره سازی باید بدانید را مطالعه کنید.

 

نصب مخازن ذخیره سازی

در مورد مخازن مستقر در میدان، ما می توانیم هم روش نصب سنتی و هم روش جک را ارائه دهیم. در طول فرآیند نصب مخزن ذخیره سازی، ما مجموعه ای از الزامات فنی دقیق، استانداردهای کیفیت، رویه های عملیاتی و سیستم ارزیابی را تنظیم می کنیم، به طور مداوم فناوری ساخت و ساز و سطح فرآیند را برای اطمینان از کیفیت پروژه بهبود می دهیم. از ساخت بدنه اصلی مخزن ذخیره تا نصب لوازم جانبی مخزن، هر لینک دارای استانداردهای تست ایمنی دقیق است.

از آنجایی که نصب مخازن ذخیره سازی بزرگ معمولاً زمان زیادی می برد، ذخیره سازی مواد در طول فرآیند نصب نیز کلید اصلی است. مصالح ساختمانی مخازن بزرگ معمولاً از فولاد ساخته می شوند، بنابراین در مکانی خشک و مطمئن نگهداری می شوند تا از زنگ زدگی و برخورد جلوگیری شود، به خصوص صفحات فولادی نورد شده در قفسه مخصوصی برای جلوگیری از تغییر شکل قرار می‌گیرند. جوشکاری یکی دیگر از پیوندهای مهم است، ما کارگران جوشکاری حرفه ای برای انجام جوشکاری مخازن ذخیره داریم، همه آنها گواهینامه صلاحیت جوش را گذرانده اند و با سالها تجربه جوشکاری، تضمین می کنند که مخازن ذخیره شما تا حد امکان کمتر با اتصالات جوش جوش داده شوند. پس از اتمام نصب، مخازن ذخیره سازی تست می شوند که آیا نشتی وجود دارد یا خیر تا امنیت استفاده شما به حداکثر برسد. کیفیت نصب اولین است، در عین حال، ایمنی تولید را نمی توان نادیده گرفت. ما یک کد عملیات ایمنی سختگیرانه ایجاد کرده‌ایم تا ایمنی کارگران خود را در طول کل فرآیند نصب مخزن، از سقوط پرسنل گرفته تا جرقه‌های ناشی از جوشکاری، تضمین کنیم، هر پیوند به شدت نظارت و جلوگیری می‌شود.

 

 

 

مراحل اصلی ساخت مخازن ذخیره سازی بزرگ

مراحل ساخت مخزن ذخیره سازی
صفحه پایه مخازن ذخیره سازی را پیدا کنید.
مراحل ساخت مخزن ذخیره سازی
دایره بالایی مخزن ذخیره را جوش دهید.

 

مراحل ساخت مخزن ذخیره سازی
گره مخروطی را نصب (مونتاژ) و جوش دهید.
دستگاه بالابر مخزن شامل ستون عمودی، بالابر زنجیر الکترونیکی، رینگ پیستون، چشم بالابر و غیره را نصب کنید.

 

بالابر زنجیر الکترونیکی بالا می‌کشد و مخزن را بالا می‌برد و تخته دیوار را بالا می‌برد.

 

انقدر بالا ببرید تا تمام جوشکاری کامل شود.

همه این‌ها دلیل محبوبیت روزافزون مخازن ذخیره‌سازی در سرتاسر جهان است، به‌ویژه طی سال‌های ۹۸ تا ۹۹، ما چهار مخزن بزرگ ذخیره‌سازی الکل را برای شرکت سیمین تاک قزوین طراحی و نصب کرده‌ایم.

 

ساخت مخازن ذخیره سازی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *