لوازم جانبی مخزن

لوازم جانبی مخزن از جمله تجهیزاتی است که برای استفاده از آن بر روی مخزن نصب می‌شود. مخازن انواع مختلفی دارند و با توجه به نوع عملکرد در مواد مختلفی تولید می‌شوند. بسیاری از مخازن مانند مخزن پلی اتیلن در ابتدا بدون هیچ گونه لوازم جانبی تولید می‌شوند. از طرفی انواع اتصالات مخزن بر اساس کاربردشان در بازار موجود است. بنابراین مشتری می‌تواند با توجه به نیاز و کاربری مورد نظر خود لوازم جانبی را خریداری کند. مبدل سازان کیمیا برای اینکه مشتریان ما خدمات واقعی را تجربه کنند، مبدل سازان کیمیا در سال ۱۳۸۵ شروع به تحقیق و ساخت لوازم جانبی مخزن ذخیره سازی کرد. در این مطلب سعی کردیم شما را با انواع لوازم مخزن مبدل سازان کیمیا آشنا کنیم، فروش قطعات جانبی مخازن به عوامل مختلفی بستگی دارد. در واقع نوع کاربرد قطعه، قیمت و ویژگی‌هایی که دارد، می‌تواند در فروش آن موثر باشد.

به لطف تلاش‌های طولانی مدت همه کارمندان، ما تاکنون توسعه داده ایم و نزدیک به ۱۵۰ نوع لوازم جانبی مخزن تولید کرد که می‌تواند نیازهای مخزن مختلف را با ظرفیت ۱۰۰ مترمکعب تا ۳۰۰۰۰ مترمکعب برآورده کند، از جمله منهول، شعله گیر، شیر ایمنی هیدرولیک، شیلنگ فلزی، مولد فوم و غیره.

لوازم جانبی به طور گسترده ای در صنایع نفت، شیمی، مهندسی بیولوژیکی، متالورژی، صنایع سبک، مواد غذایی، تصفیه فاضلاب و سایر صنایع استفاده می‌شود.

تمام لوازم جانبی مخزن مبدل سازان کیمیا بر اساس GB، استاندارد بخش شیمیایی HG، استاندارد آمریکایی API/ANSI، استاندارد ژاپن JIS، استاندارد آلمانی DIN، استاندارد انگلیسی BS، و همچنین محصولات غیر استاندارد و قطعات انبوه مهر زنی، طراحی سفارشی تولید می‌شوند.

کاربرد لوازم جانبی

همانطور که قبلا ذکر شد برای سهولت کار و استفاده از مخازن پلاستیکی از لوازم جانبی مخزن استفاده می‌شود. با نصب این لوازم می‌توانید نیازهای خود را برطرف کرده و از مخازن به بهترین شکل استفاده کنید. در ادامه با انواع لوازم جانبی مخزن آشنا می‌شوید.

لیست لوازم جانبی مخزن به صورت زیر است:

شیرهای هوای ضد یخ (آتش سوزی)

شیرهای هوای ضد یخ

شیرهای هوای ضد یخ (آتش سوزی)

دریچه هوای تمام آب و هوا

دریچه تنفس مخزن ذخیره سازی

دریچه تنفس مخزن ذخیره سازی

دریچه تنفس ضد آتش

دریچه تنفس ضد آتش

شیر اطمینان وکیوم

شیر اطمینان وکیوم

شیر تسکین دهنده

شیر تسکین دهنده

فوم مولد

فوم مولد

شعله گیر مخزن

شعله گیر مخزن

شیر شناور توپی فولاد ضد زنگ ولت

شیر شناور توپی فولاد ضد زنگ ولت

سطح مایع مغناطیسی

سطح مایع مغناطیسی

سقف شناور داخلی

سقف شناور داخلی

پله های مارپیچ

پله های مارپیچ

سیستم های پشتیبانی

سیستم های پشتیبانی

نردبان قفسی با سکوی استراحت

نردبان قفسی OSHA با سکوی استراحت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *