مخزن ذخیره میعانات گازی

انتخاب مخازن ذخیره سازی اگر هوشمندانه و با اطلاعات قبلی صورت نگیرد به معنی دور ریختن پولتان است. در این مطلب چند نکته مهم را توضیح داده ایم که قبل از خرید مخازن ذخیره سازی باید بدانید.

تجارت های بزرگ برای نگهداری ایمن مواد شیمیایی و روغن به مخازن ذخیره سازی وابسته هستند. برای آنها، نیاز روز سرمایه گذاری بر روی بهترین محصول از یک تامین کننده معتبر است. اما با توجه به وجود تولیدکنندگان زیادی که در بازار ادعا می کنند بهترین هستند، این می تواند یک کار بسیار مهم باشد. با این حال، شما باید مراقب باشید و کیفیت اولویت شما باشد. در اینجا چند نکته برای شما وجود دارد تا بهترین سازنده مخازن ذخیره سازی صنعتی را پیدا کنید که به نوبه خود به شما کمک می کند تا بهترین مخزن را خریداری کنید.

چند نکته خیلی مهم درباره مخازن ذخیره سازی

۱. داشتن سالن مناسب جهت تولید مخازن به دلیل اینکه در ساخت مخازن هنگام جوشکاری در صورت وزیدن باد باعث ایجاد پروسیتی در جوش می‌شود و در مخازن کربن استیل هنگاهی که مخزن فاقد رنگ است بارش باران باعث زنگزدگی می‌شود.
۲. داشتن دانش فنی و رزومه قوی در خصوص تجهیز مورد نظر
۳. داشتن ابزارآلات استاندارد و به روز
۴. داشتن پرسنل فنی و قدیمی
۵. داشتن واحد کنترل کیفی

آیا سازنده مخازن ذخیره سازی دارای مجوز پیمانکاری معتبر و بیمه ای است؟

مهمترین چیزی که باید در تامین کننده مخازن ذخیره سازی صنعتی به دنبال آن باشید مجوز و بیمه است. این قابلیت اعتماد شرکت را ایجاد می‌کند و تضمین ایمنی را ارائه می دهد. مجوز پیمانکار و بیمه عوامل مهمی هستند که باید در نظر بگیرید، به ویژه اگر قصد دارید یک مخزن چند تنی در محل نصب کنید که نیاز به سرمایه گذاری زیادی دارد. داشتن سرتیفکت های معتبر در ساخت مخازن الزامی است و سازنده مخزن می بایست در خصوص سرتیفکت های تست های NDI و بازرسی و مدارک تست فرم جوشکار و مونتاژ کار دارای داکیومنت کامل باشد.

 

آیا سازنده مخازن ذخیره سازی محصولات مدرن و پیشرو ارائه می دهد؟

یک تولید کننده خوب در محصولاتی که نوآورانه، به خوبی طراحی شده و به درستی تست شده اند، متخصص خواهد شد. چه مخازن نصب شده در میدان، مخازن فایبرگلاس یا مخازن فولادی بخرید، بدیهی است که می خواهید روی محصولات درجه یک و ارتقا یافته با جدیدترین ویژگی های ادغام شده در آن سرمایه گذاری کنید. به عنوان مثال، بسیاری از مخازن زیرزمینی ذخیره سازی صنعتی با سقف شناور داخلی طراحی شده اند که دو عملکرد حیاتی را انجام می دهد. در ابتدا، آلودگی را دور نگه می دارد و همچنین با بالا و پایین رفتن به موقع بسته به سطح مایع یا ماده شیمیایی موجود در داخل مخزن، از ریختن آن جلوگیری می کند.

 

 

مخزن ذخیره استیل

آیا سازنده  مخازن ذخیره سازی محصولات را مطابق با نیازهای خاص شما سفارشی می کند؟

مشتریان مختلف نیازهای متفاوتی دارند و یک تولید کننده معروف آن را درک می‌کند و محصول را بر اساس نیاز مشتری سفارشی می‌کند. سفارشی سازی محصولات باید از نظر ویسکوزیته، طراحی، جوش، پوشش و استفاده از مواد پشتیبان یک محصول انجام شود. آنها باید بتوانند محصولی را دقیقاً همانطور که مشتری می‌خواهد ارائه دهند بدون اینکه کیفیت آن به خطر بیفتد. در سفارش کالا و انتخاب سازنده هر مخزن نکته مهم این است که هر سازنده تخصصی در حوزه ساخت یک یا چند محصول را دارند بر ای مثال یک سازنده ای که رزومه در ساخت مخزن استیل میکسردار را ندارند و تخصص اصلی آن ساخت مخزن ذخیره استیل می باشد گزینه مناسبی برای سفارش کالای شما نمی‌باشد.

 

مخزن ذخیره میعانات گازی یک میلیون لیتر

آیا سازنده مخازن ذخیره سازی قیمت ها را ارائه می دهد؟

مهم است که تولید کننده ای که در فهرست کوتاه قرار داده‌اید، قیمت‌های پیشنهادی ارائه دهد. این به شما کمک می کند تا قیمت‌ها، ویژگی‌ها و خدمات شرکت‌های مخازن مختلف را با هم مقایسه کنید و بهترین ها را از دیگران جدا کنید. انتخاب دستی بهترین ها از بقیه کار آسانی نیست به خصوص اگر در تلاش برای یافتن بهترین تامین کننده مخازن ذخیره سازی صنعتی هستید. همیشه به یاد داشته باشید که یک محصول بی کیفیت برای مدت طولانی تری دوام نمی آورد و مشکلات ایمنی را ایجاد می‌کند. از این رو، نکات بالا را دنبال کنید و یک محصول ممتاز را انتخاب کنید.
در خصوص قیمت مخزن استیل و استعلام قیمت مخزن نکاتی که قابل توجه است و کارفرما باید به پیمانکار ساخت مخزن ارائه دهد:
۱. فشار کاری
۲. ویسکوزیته مواد و نوع مواد
۳. تعداد اتصالات مورد نیاز
۴. نوع و تیپ میکسر که که شامل ضد جرقه
۵. نوع تست های NDT
۶. نوع جوشکاری و نوع پولیشکاری
۷. در صورت وجود نقشه ارائه نقشه های موجود

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *