میکسرهای استیل

میکسرهای صنعتی ماشین‌هایی هستند که مواد را با هم ترکیب می‌کنند، امولسیون می‌کنند، همگن می‌کنند و یا به‌طور دیگری مواد را به یک ماده می‌آمیزند. میکسرها تقریباً هر جامد یا مایعی را که برای تشکیل محصول نهایی لازم است، کاملاً ترکیب می‌کنند.

آنها در بسیاری از صنایع در طول دوره تولید یا فرآوری استفاده می شوند. موتورها و تیغه های قدرتمند آنها به میکسرها اجازه می دهد تا با مواد مختلف کار کنند. این ماشین ها به طور گسترده در بسیاری از صنایع از جمله آرایشی و بهداشتی، دارویی، تحقیقاتی و آزمایشگاهی، شیمیایی، کشاورزی، مواد غذایی و آشامیدنی، خمیر و کاغذ، خودروسازی، تصفیه آب، صنایع چسب و درزگیر استفاده می‌شود.

انواع میکسر برای مصارف صنعتی

پارو میکسر

میکسرهای پارویی نوعی همزن هستند که در اختلاط و حالت دادن به مواد خشک، لجن و دوغاب مورد استفاده قرار می گیرند. این با پاروهای بزرگ ساخته شده است که حول یک محور چرخشی افقی می چرخند.

میکسر استاتیک

میکسرهای استاتیک از تیغه های صاف، نازک و نواری شکل استفاده می‌کنند. میکسرهای استاتیک فاقد قطعات متحرک هستند، از این رو نام آن است. میکسرهای استاتیک حاوی انسدادهایی با طراحی استراتژیک هستند که به شدت مواد را با هم ترکیب می‌کنند. بهداشتی هستند و به دلیل چیدمان ساده تیغه ها به راحتی تمیز و نگهداری می شوند.

میکسر برشی بالا

در مقایسه با میکسرهای استاتیک، میکسر برشی بالا با سرعت بالا کار می کند و برای کاهش اندازه ذرات، تجزیه، پراکندگی، امولسیون سازی و همگن سازی به انواع مواد جامد و مایع طراحی شده است. این نرم افزار در صنایعی مانند آماده سازی مواد غذایی، کاغذ و خمیر کاغذ و داروسازی بهترین عملکرد را دارد.

درام میکسر

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *